Pagina's

21.7.14

Summertime tag

Hoihoi! Het is zomer en dat betekent natuurlijk: een leuke zomertag :) vandaag doe ik de summertime tag!

1. Vertel eens over je grootste vakantiecrush?

Let op, daar komt ie: heb ik niet.

2. Wat is je meest legendarische zomerherinnering?

Nou, legendarisch kun je het niet noemen haha, maar gewoon het zwemmen met familie en vriendinnen, vrij zijn om te doen wat je wilt, lekker weer, naar franse marktjes etc. Vroeger ging ik met mijn gezin wel eens naar zwitserland of zuid-frankrijk om bergwandelingen te maken, en de keer dat we vanaf het zwembad, sneeuw konden zien op de top van de berg is me wel altijd bijgebleven. Ook ben ik eens in zwitserland met mijn vader een berg af wezen steppen, heel gaaf. 

3. Noem je ijsjes top 3

Uuuhm.... Ik ben dol op split van ola, sinaasappel met roomijs jummm. Ook vind ik raketjes en twisters heel lekker en schepijs ook. En natuurlijk witte chocolade magnummmmm en calippo. 

4. Waar kijk jij deze zomer heel erg naar uit?

PARIJS <3 en ook good memories maken met familie in frankrijk :) 

5. Wat doe je wanneer je vakantie viert in nederland?

Zwemmen, afspreken met vriendinnen, bioscoop, naar het strand, ijsjes eten, naar een pretpark...

6. Noem je favoriete zomerkledingstuk, liedje en drankje.

Kledingstuk: een nieuw shortje wat ik bij de h&m heb gekocht laatst... Highwaisted met streepjes <3 liedje..uhm vroeger was voor mij het ultieme vakantieliedje 'dragosta din tei' (noema noema noema jeee ) maar deze zomer denk ik wasted van tiesto, heerlijk lied. Drankje: water, ranja. Multivruchtensap, citroenranja, ice tea...

7. Wat is je favoriete zomersnack?

Ijsjes, cakejes met een laagje abrikoos, die kun je in frankrijk kopen, fruit ( meloen en nectarines ) etc. Fruitige dingetjes. 

8. Noem je favoriete zomerparfum lipstick en nagellak.

Parfum: victoria's secret 'simply breathless'  lipstick: ik draag niet echt lipstick, ik heb laatst wel een hele leuke rode lipstick van essence gekregen die vind ik wel tof. Nagellak: lila, lichtgeel, donkerblauw ( niet echt zomers haha ) wit, lichtroze.

9. Wat vind je het grootste nadeel aan de zomer?

Niets! Maar als ik echt iets moet verzinnen is het verbranden ( wat ik bijna nooit doe ), zand in je tas of kleren of als je dan net schone voeten hebt, en dan stap je in je slippers en loop je een paar stappen en dan hoor je het alweer knarsen, dan ga je het weer schoonmaken en zo is de cirkel rond, dat is echt het meest hatelijke aan het strand voor mij. En de terugreis van vakantie. En dat er weinig leuke programmas op tv zijn haha. 

10. Wat is je meest dierbare vakantieherinnering?

Spelletjes spelen met vakantievriendinnen, 's avonds zwemmen, minidisco's toen ik kleiner was, gewoon: vakantie, haha. Iedere vakantie was tot nu toe uniek en fantastisch. 

Dat was 'm!


Wat is jouw meest dierbare vakantieherinnering?


XOXO




Geen opmerkingen: