Pagina's

15.10.14

Random woensdag: Life Update

Hoihoi! Vandaag weeer eens een life update! Ik heb een paar dingetjes te bespreken op deze woensdag :)

Allereerst: ik heb herfstvakantie! Al een paar dagen, heel fijn. Ik vind het wel fijn om in de vakantie rustig aan te doen. Wat leuke dingen doen en bloggen. En natuurlijk genieten van de herfst ❤️ ik hooooou van de herfst. De blaadjes, de kou, de truien alles. Zaterdag komt er trouwens een shoplog online van de Primark!

Dan: het thema-schema ( waah die naam heb ik net precies bedacht ). Misschien hebben jullie het gemerkt, maar maandag is er geen OOTD online gekomen. Ik had deze wel klaarstaan en ingepland, maar hijs is niet online gekomen, wat ik de dag erna pas zag. IIG: deze komt een andere keer nog online. Voor de rest doe ik niet de artikelen standaard om 6 uur. De artikelen ( deze ook ) maak ik vaak namelijk pas op de dag zelf. Lekker spontaan.

Trouwens: deze is voor jullie



Ik heb verder niet heel veel te vertellen. Het gaat goed, haha. Trouwens: ik hou de Q&A nog een tijdje open

Laat een vraag achter voor de Q&A

XOXO

Geen opmerkingen: