Pagina's

14.10.14

Tag: all about autumn

Hoiiii! Vandaag heb ik voor jullie een tag! Omdat het herfst is, doe ik de all about autumn tag. 


- Wat is je favoriete herfstdrankje? Theeeeeee! Lekker warm :)

- Laat je leukste muts/wanten zien? Ik heb nog niet echt een muts voor de herfst! Ik heb wel hele leuke gestreepte handschoentjes :)

- Welke muziek luister je in de herfst? Muziek die ik eigenlijk ook in de zomer luister haha. Gewoon pop. Oh, en sinterklaasliedjes rond 5 december hahaha.

- Welk parfum ga je het meeste dragen deze herfst? Ik moet nog een fijn parfum voor de herfst. Any suggestions?

- Wat is je lekkerste herfst geurkaars? Ik heb een kaneel/warme rode kaars. Die is eel fijn, alleen hou ik niet zo van geurkaarsen. Vaak zijn ze te sterk.

- Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst? Ik draag niet superveel mascara alleen wat concealer en mascara.

- Wat is je favoriete herfst snack? Taai pepernoten of taai poppetjes. Hello addiction. Ze zijn gewoon zo lekker en typisch herfst.

- Hoe ga je verkleed met Halloween? Jammer genoeg word er in Nederland niet echt Halloween gevierd. Zou ik wel willen! 

XOXO

Geen opmerkingen: