Pagina's

30.12.14

NEW YEAR/ oudejaarsdag / 31-12-14 ~ 1-1-15


Hoihoi! Pak een kop thee en wat lekkers erbij want dit word een laaaang artikel!

Vandaag is het oudejaarsdag, en morgen begint een nieuw jaar. Ik heb er zin in! Het jaar is zo ontzettend snel gegaan, niet normaal. Gister was het nog 2013?!? Vandaag is voor mij een dag vol tradities haha, lekker druk!
Een nieuw jaar dus! Wat zijn jullie goede voornemens? Ik wil graag wat gezonder eten, meer sporten, meer genieten, minder zorgen maken... Nouja dat soort dingen haha. 

Nog zo iets: wat doen jullie aan? Iets speciaals? Ik heb altijd gewoon kleren aan haha. Ik heb geen zin om van 8 tot half 3 in een jurkje te zitten haha. Ik vind het wel altijd supergezellig!! Ook gewoon de hele aanloop zeg maar. Of ben ik nu te sentimenteel.

Einde van december ( zo jammer ) betekent dus ook het einde van dailydecember. Ik vond het heel leuk om te doen! Ik had zo veel inspiratie... Ik denk dat ik het gewoon doortrek naar 2015. Ik doe dan gewoon om de dag sowieso een artikel. 

De hoogtepunten van mijn blog van dit jaar... waren toch wel het eenjarig bestaan, het samenwerken met bedrijven, gewoon het bloggen. Heerlijk. Ik wil er echt nog graag lang mee doorgaan! Het enige wat me een beetje dwars zit is het aantal pageviews enzo. Ik bedoel; leest iemand dit überhaupt? Ik hoop het lol. Ook nu ik bijna elke dag wat online zet, heb ik geen extreme pageviews, en nooit een reactie. Maar toch, als je dit leest, i luvvv you! 

Dan even iets heel anders: ik zit erover te denken om eens in de maand/twee maanden een 'outfit week' te doen. Iedere dag een artikel met een outfit van die dag, de hele week. Leuk? Of niet doen? 

Terug naar nieuwjaar! 
Ik wil jullie allemaal een super super super geweldig gelukkig gezond nieuwjaar wensen! Geniet van de zoenen  ( rechts beginnen ) & de sfeer die er hangt. Geniet van het vuurwerk, en 2015! 

XOXO. tot volgend jaar!

Geen opmerkingen: