Pagina's

2.1.15

Lush american cream


Gelukkig nieuwjaar peeps! Het gewone leven gaat weer door en ook de gewone artikelen. Dus hier een artikel over dit iets wat je hierboven op de foto ziet haha. Een tijdje terug kocht ik in Duitsland deze conditioner bij Lush. Ik kocht een mini omdat ' wie weet ' het wel een vreselijk product is. Nouja, wie weet ook niet.

Want het is geweldig! Ik wil hem graag even met jullie delen. De american cream conditioner van lush is een heerlijk ruikend haar product. Het is dus een normale conditioner, om te gebruiken tijdens douchen. Even in laten trekken en uitspoelen. Hij ruikt heel sterk naar vanille, lavendel, kruiden-lush achtig. Je moet er van houden, maar ik vind het wel lekker. Hij werkt zooooo goed! Hij maakt mn haar echt zacht, en je ruikt het nog steeds heel goed na het douchen. Ook nu ik het een tijdje gebruik merk ik echt dat hij mn haar zacht maakt. Echt zacht. Ik zou hem echt aanraden ( tenzij je natuurlijk niet van sterke geuren houd ). Voor deze 100 ml betaalde ik €7 ong. Dat is best veel, en je hebt niet heel veel. Ja, wel zacht haar, maar niet veel product bedoel ik ha. 


Op zich is hij zij geld waard, lekker ruikend, zacht haar. Maar het blijft wel veel geld voor zo'n klein potje. In ieder geval:wel een heel goed product! 

XOXO

Geen opmerkingen: