Pagina's

13.1.15

Kleurboek voor volwassenen ( fake alert )


Hoooi! Gisteren was ik bij de Action en nam ik dit mee. Kennen jullie het kleurboek voor volwassenen? Dat is zeg maar een gewoon een kleurboek maar dan met wat moeilijkere, gedetailleerde tekeningen erin die je kunt inkleuren. Deze is alleen wel zo'n 10 euro. Voor een kleurboek. Een tijdje terug zag ik dit 'nep' kleurboek voor volwassenen voor maar €1,99. Ik besloot het niet mee te nemen, maar nadat ik steeds vaker posts zag over dit soort boeken heb ik toch besloten hem mee te nemen, en wat een ontdekking! 


Er zijn 160 bladzijden vol met dit soort tekeningen. Super gedetailleerde bloemen, hele bladzijden vol. Poppetjes, dieren, gewoon 'krullen', meer bloemen, groentes (?) van alles en nog wat! Elke tekening is uniek. Je bent best lang bezig met een bladzijde maar het is echt heel leuk om te doen.


Vissen. Deze heb ik nu af haha. Best nog wel veel werk maar zo leuk! Echt heel tof voorjaar €1,99! Een aanrader.

Q: Heb jij dit boek al gespot?

XOXO






Geen opmerkingen: