Pagina's

10.1.15

Kraagjes


Hoihoi! Sorry dat ik al een paar dagen niets meer heb gepost, was even heel druk met school dat net weer begonnen is!

Vandaag een fashion-related artikel! Ik zie de laatste tijd steeds vaker dat er kraagjes (blousejes) boven truien uit steken en ik vind het zo tof! Het kan er schattig, stoer, sportief, gekleed en juist heel basic uitzien. Ik ben fan! Je kunt alle soorten blousejes met alle soorten truien combineren ( oke, bíjna alles ) en ik heb voor jullie een paar ideetjes!


Heel basic maar super lief: een witte blouse onder een zwarte trui. TRUI : H&M, BLOUSE: H&M


Of juist zoiets, een blouseje met 'statement kraag' en een sweater. Ook superleuk!


Of meer dit: een ruitjesblouse onder een rustige, witte trui. De mogelijkheden zijn serieus eindeloos!


Trouwens, ik zag laatst een meisje met niet een kraagje onder haar trui, maar een peplum top! Ik vond het heel leuk staan, je zag zeg maar alleen het onderste 'peplum' randje onder de trui. Wel heel apart, maar super schattig!


Zoiets dus!

Wat vinden jullie van 'het kraagje onder de trui'? Super of vreselijk?





Geen opmerkingen: