Pagina's

3.7.15

PERSONAL UPDATE ♥ zomer + vakantie

Hey allemaal!

Vandaag, na lange tijd, weer eens een persoonlijke update :) Ik wil meerdere dingen bespreken dus laten we beginnen.


Ten eerste, jeeeeeej eindelijk zomer! En ook écht zomer. Zoals jullie gemerkt hebben ( daar ga ik maar even van uit ) is het super heet in Nederland. Morgen zou het bijna 40 graden worden, wuuuuuut?

* ik in mn nieuwe pyjamabroek, het warm hebbend*
Nou ik ben er echt blij mee haha. Hopelijk blijft het de komende tijd zo :D alleen 's nachts is het echt not funny. Ik weet soms echt niet meer hoe ik moet liggen van de warmte.
 

 


Oh en ik heb nu ook officieel zomervakantie! Yaaaaaaass. Ik ben echt abnormaal blij daarover haha. Ik ga nog wel op vakantie ergens in de komende maanden en dan zal ik wat artikel inplannen, zodat jullie wel wat te lezen hebben haha. De fgelopen weken had ik het druk met toetsweek, maar sinds vorige week ben ik eigenlijk klaar. Many artikelen to come!
 
Ook heb ik voor jullie een kleine summer serie met zomerse artikelen. Het smoothie artikeln en deze zijn daar onderdeel van. Er komt o.a. nog een outfit, een zomers hapje en meer!
 
 
XOXO
 

 

 

Geen opmerkingen: