Pagina's

5.7.15

summer ♥ new in

 
Hoi! Laatst zat ik in een crisis. Een kledingcrisis. Een zomerkledingcrisis. Ik had vrij weinig om aan te doen met dit warme weer! Omdat ik ook binnenkort op vakantie ga, heb ik wat zomerdingen ingeslagen. Wat ik hier laat zien, is niet alles. Er komt nog een zending aan haha!

 
Ik kocht bij de H&M een adorable skaterjurkje met bloemen voor 5 euro, een sportbroekje met een lila band voor 5 euro en een kanten broekje voor 20. Er was mid season sale, geweeeeeldig! ik kocht ook nog een ander hempje, mintgroen maar die zit in de was. Bij de V&D kocht ik nog, in de salem een simpel t-shirt. Eerder was ik ook al bij de primark en daar kocht ik een tshirt.
Als laatst kocht ik bij de bershka een simpele skaterskirt. Echt een staple item!
 
Hebben jullie al zomerspullen gekocht?
 
XOXO

Geen opmerkingen: