Pagina's

25.5.13

Budget beauty #1 - review: Color Magic eyeshadow palet.

Vandaag een post van 'budget beauty' :D. Ik was in de action ( ja sorry, alwéér! ik hou ervan om budget dingen te reviewen voor jullie, en misschien zit er wel een enorme ontdekking tussen voor een klein prijsje ) en toen zag ik iets nieuws bij de make-up. Is het Max? Is het So Me? Nee dat is het niet! Het was 'Color Magic' een nieuw merk dat bij de action lag! Geweldig! Er lagen lipglossjes, mascara's en oogschaduw palletjes. Ik besloot een palletje mee te nemen om te reviewen voor mn blog. En... Het kostte maar €0,49!!!! Dat is echt niks! Zal het dan ook van kwaliteit zijn...

Allereerst de verpakking. Hij ziet er een beetje cheap uit, maar hey, kijk naar de prijs! Het is een plastic verpakking, met 'color magic'. Er zit een heel klein spiegeltje in, en echt een hele rare sponsapplicator. Een beetje rubberachtig, scary. Het patroontje van de oogschaduws doen me enorm denken aan Dior. Met die comcinatie van kleuren, en de letters 'CM', kijk zelf maar eens. Niet heel origineel dus :/

Voor de rest ben ik wel te spreken over dit product! De kleuren zijn heel mooi, ook in combinatie met elkaar. Het is een redelijk silky, beetje creamy substantie. Het is best wel gepigmenteerd en bevat per ( hoe moet ik dit noemen, vakje? of... quatro, onee, het zijn er 5... ) 'kleur vakje ding' een mooie highlighter, basis kleur, crease kleur en buitenhoek-kleur.

Conclusie: Dit is echt een heel mooi oogschaduw paletje, met leuke kleur combinaties en redelijke pigmentatie ( de swatches op de foto zijn met meerdere keren vegen ). Het doosje is een beetje crappy, en het patroontje een Dior-dupe. Maar voor die 49 vent is het een toppertje!

Aanrader? Ja!









3 opmerkingen:

engelina zei

Zo n kleur vakje heet een ''pan''

Aimée ♥ zei

Dat weet ik :) alleen dit palet heeft niet echt verschillende pans, het is een grote psn :)

Anoniem zei

I believe that is one of the such a lot important info for me.
And i am happy reading your article. However should
commentary on few common issues, The website style is great,
the articles is really great : D. Good activity, cheers

my site - pallet plastik