Pagina's

26.5.13

Tips voor volume in je haar / dof haar opfrissen.

Vinden jullie het moeilijk om volume in je haar te krijgen? Ik soms ook! Ik heb nogal volumineus haar van mezelf. Ik heb een beetje slag, en heel dik haar. Maar soms zijn er van die dagen dat het slap hangt, en dof is. Een beetje bad hair day. Ook is het soms vettig, waardoor het nogal slap hangt. Ik heb wat tips bij elkaar gescharreld voor als je wat volume in je haar wil krijgen of je doffe haar wat op wil frissen ( of natuurlijk gewoon als je een slechte-haar-dag hebt :)

Tip 1: voor saai haar - Als je 's ochtends wakker word, en je haar slap is, en het zit nergens naar kun je je haar in een staart doen / opsteken. Als je je haar op zulke dagen los draagt, krijgt je slappe haar juist de aandacht! Draag je het in een vlotte staart of knot, dan valt het minder op.

Tip 2: voor haar dat snel vet word - je hebt geen tijd om te douchen? Bang dat je haar vet word, dat hoef je niet te zijn! Gebruik wat droogshampoo! Dit is ook direct goed voor wat volume. Zelf gebruik ik op de dagen dat ik niet douche, een droogshampoo van Batiste ( te koop bij sommige kruidvat's ). Dit geeft je haar direct een boost, en zorgt dat het niet vettig word.

Tip 3: verzorging en volume - ( verzorgingspray syoss. Bijv en volume poeder of pray ) Om je haar wat meer volume te geven, kun je een volume poeder, mousse, of spray gebruiken. Ook is het belangrijk dat wanneer je ziet dat je haar wat dof word of het verzorgd moet worden n.a.v bijv. gespleten haarpunten, kun je een verzorgingsspray of leave-in conditioner gebruiken. Ik probeer iedere, of om de dag een paar spuitjes leave in verzorgingsspray van syoss te gebruiken.

Hopelijk heb je wat aan deze tips!

By Beau.

Q: Wat zijn jou volume tips?

Geen opmerkingen: