Pagina's

30.5.13

Scrubs 101

Vandaag vertel ik jullie alles over scrubs! Als eerst, scrubs zijn bedoeld om dode huidcellen weg te 'scrubben' en je huid zacht en glad achter te laten. Er zijn verschillende soorten scrubs. Gel scrubs, harde scrubs, creme-scrubs etc etc. Natuurlijk heb je ook voor ieder budget een scrub! Ik zet een aantal scrubs op een rijtje.

Harde scrub

Dit is eigenlijk de klassieke scrub, vaak uit een pot. Pure scrub, zonder enige hel of creme.

Gel scrub

Dit is een scrub met een soort jelly transparante 'gel' erbij. Deze scrub smeert beter uit dan de klassieke scrub.

Creme scrub

Dit is een scrub met een verzorgende creme erbij :)

Ik hoop dat je het artikel leuk vond!

❌⭕❌⭕ Beau

3 opmerkingen:

Anoniem zei

bedankt ik zoek al lang een scrub ik kon geen goede vinden bedankt voor de tip
love real life fashionista
xxxxxx grooot fan


gefeiciteerd met je 5000 vieuws
en pakketje

Anoniem zei

leuk bedankt voor de tip

Aimée ♥ zei

Dankjulliewel! Wat lief!