Pagina's

28.5.13

Unboxing C'bedels + hoe ik ze style.

Vandaag kreeg ik een pakketje binnen van cbedels.webnode.nl. Deze site verkoopt handmade en superleuke armbandjes! Neem zeker even een kijkje op cbedels.webnode.nl Anyway, ik kreeg dus een pakketje met 2 elastische bandjes in het rood/roze en blauw, en 2 'ibiza style' armbandjes, ook in rood/roze en blauw. Ze zaten in hele schattige zakjes, per kleur. Hieronder kun je de foto's zien.

Eerst de rozigen. Hier kreeg ik dus een elastisch bandje, en ibiza style armbandje van. Het elastische bandje is van een hele grappige stof, hij rekt echt heel veel mee. Dit armbandje is een beetje multi-tasking, je kunt hem gebruiken als armbandje, haarelastiekje en hoofdbandje :D! De bedel die ik hierbij aan kreeg is een zilveren sterretje. Het ibiza style armbandje heeft 2 bedels: een roze rondje en een rood druppel-vormpje, heel cute! De sluiting is een hartje <3. Ik ben zeker blij met deze armbandjes!

Dan de blauwe. Deze blauw is echt knallend! Een beetje knalblauw/turqouise. Het elastische bandje heeft een gouden sterrenbedeltje. Het blauwe ibiza style armbandje heeft ook een rondje en druppelvormig bedeltje, hier ( of course ) blauw. Deze sluiting is ook met een hartje <3 maar dan nét iets anders ( bekijk de foto maar :-).

De Ibiza Style armbandjes kosten €9,95 p.stuk, en zijn hier te krijgen > http://cbedels.webnode.nl/ibiza-style/.
De Elastische bandjes zijn €4,95 p.stuk en kun je hier kopen > http://cbedels.webnode.nl/elastische-bandjes-/.

Dan als laatst: hoe ik deze armbandjes combineer! De blauwe armbandjes deed ik allebei aan één arm, hierbij stylede ik een blauw-wit gestreept jurkje, en blauwe sandaaltjes. Maar, wees vrij met wat je erbij combineerd!

Ik wil C'bedels heel erg bedanken! Thank you! Ik ben heel erg blij met deze leuke bandjes.

❌⭕❌⭕ Beau.





















Geen opmerkingen: