Pagina's

1.6.13

unboxing Farmaline!

Vandaag unbox ik voor jullie een heel leuk pakketje van de online apotheek Farmaline! Farmaline verkoopt 700 apotheek merken, waaronder La Roche-Posay. ( dit product is ook een aanrader! ) Laten we maar snel naar het pakketje gaan kijken!

Zo zag het pakketje eruit, wat hebben ze veel producten in dit doosje gedaan!


Alles gesorteerd en op het handdoekje gelegd wat er bij zat :-)
 
Als eerst: Een Louis Widmer etuitje en een LW huid olie-spray. Ik ken wel mensen die producten van Louis Widmer hebben, en ik ben er erg benieuwd naar!
 
Ook kreeg ik verschillende creme's om uit te testen. 2 Eucerin dagcreme's, een Plante System revitaliserende granaatappel creme, en een galénic nachtcreme ( die ik gister-avond al even pobeerde, heel fijn! ). Jullie kunnen trouwens van een aantal producten uitgebreide reviews verwachten :)
 
Dan 2 Bioderma make up cleaner testers. Wederom ben ik hier benieuwd naar, Bioderma is een goed merk, ook voor de gevoelige huid.
Ik kreeg ook een aantal tester-zakjes. Hier zie je v.l.n.r La roche-posay oogcreme, Vichy Idealia BB cream, nog 2 La Roche-posay oogcreme's, en onder 2 shampoo testers van Ducray.
 
Een fullsize: de Lierac body crub!
 
 
Nóg meer :-)! De Avene after sun lotion, volgens reviews blijkt deze erg fijn te zijn. Ook deed Farmaline er zelf nog een leuke lippenbalsem bij.
 
En als laatste; wat Farmaline ook verkoopt; Sensodyne repair tandpasta, die ik snel in gebruik heb genomen want de tandpasta die ik nu heb is echt niet fijn ;) Ook nog deze Farmaline pen!
 
Dit was het! Het zijn echt hele gave dingetjes, die ik zeker allemaal ga testen. Ik wil www.farmaline.nl hartelijk bedanken!
 
 
Dit spul is net zo verslavend als bubbeltjesplastic :O
 
XOXO Beau.