Pagina's

22.11.13

Favorites #1

FEELING: Rust.


Gewoon. Complete. Rust. 

CLOTHING: Gilly hicks rood-blauwe sweater. 


Waaaaaaaaaao, dit is zo'n fijne sweater, het liefst zou ik er in wonen. 

TO DO: Foto's maken, tosti's maken en opeten & mijn kamer reorganiseren, ontspannende dingen doen.

Omdat het de laatste tijd weer eens heel druk in mijn hoofd is vind ik het fijn om ontspannende dingen te doen. Foto's maken, eten maken, mijn kamer opruimen, dat soort dingetjes. 

SNACK: Candy Cane's & mini koekjes in een reuze pot.


Candy Cane's zijn echt een OBSESSIE voor mij. Zo lekker zoet en en.. christmas feeling. Bij de Action vond ik bij de koekjes afdeling een supergrote pot vol met kleine koekjes. O TO THE M TO THE G. Sinds ik de pot heb, gaat hij overal mee naar toe, het is zo lekker versla


WEBSITE: Rainymood.com

Dit is een site waarbij je een regen geluid hoort, and rain makes everything better. Het is zo fijn om gewoon regen te horen, echt ontspannend. 






© copyright, all pictures are mine and cannot be copied, if you don't have permission for it ©


Geen opmerkingen: