Pagina's

16.11.13

Polyvore | an app that stole my heart

Ik HOU van collages maken, alleen heb ik altijd issues met de collage app die ik eerde gebruikte. En nu heb ik toch eens een leuke app gevonden jongens, Polyvore. Je kunt kledingstukken zoeken en deze dan in een collage plaatsen. Het kan ook met beauty & huizen inrichtingen enzo.
 Echt heel leuk! Hier een paar collages die ik heb gemaakt. Oh, andere mensen kunnen ook jouw collages liken :D 



Hm, echt een leuke app. Ik ben de afgelopen dagen ziek geweest en heb bijna niets anders gedaan, ha!






1 opmerking:

Unknown zei

Leuke, Super geweldige collages!
Waauww!
xx

http://wy-about-lifestyle.blogspot.nl/

Neem zeker een kijkje!
Wil je samenwerken neem dan contact met ons op!

(✿◠‿◠)

__xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxx
_xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
__xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxx
________xxxxxxxxxxxx
__________xxxxxxxxx
____________xxxxx
_____________xxx
_____________xx
_____________*