Pagina's

30.4.14

At the moment...

At the moment.. Is het 30 april, 11:31 uur. Ik zit op mijn kamer dit artikel te schrijven en mijn kamer een beetje op te ruimen. 

Dit is mijn outfit, een simpel blauw shirtje van de Primark ( nieuw ) en een zwarte skinny van H&M. Het shirt was echt een goede aankoop, hij zit super! Ik ga zo met mijn oma, moeder en zusje ergens lunchen, jum <3

Ik wilde deze ketting erbij omdoen ( Primark, nieuw ) alleen Luna vind hem ook wel leuk geloof ik... Overigens, het gaat heel goed met Loentje :) hij is echt niet verlegen en grist wel eens wat dingen van tafel maar hij is vooral heel lief.

Dit is mijn nieuwe favo geur zo lekker <3 Ik kocht hem bij de H&M beautybox in Centro, een h&m met alleen maar ondergoed en beauty dingetjes.
Verder doe ik niet zo veel op het moment, ik heb foto's gmaakt voor de shoplog. Ik weet het, hij zou gisteren al online komen maar de foto's waren niet zo lekker gelukt. Ik heb ze opnieuw gemaakt, met beter licht. 

Ik speel een beetje met de 'sluitertijd voorkeuze' optie op mijn camera. Deze foto van een boom voor mijn huis is wel leuk geworden vind ik, fijn zomers :D. Hij is net wat lichter geworden dan dat hij echt is, door de sluitertijd. Ik begin steeds meer dingen op de camera te ontdekken, zo leuk!

Dit was een korte 'at the moment'! Ik hoop dat jullie zo'n artikel leuk vinden XOXO

Geen opmerkingen: