Pagina's

30.4.14

New in/haul: Centro + Primark + All stars

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik vrijdag een dagje naar duitsland geweest. Natuurlijk heb ik ook flink geshopt dus hierbij mijn haul <3


Dit is wat ik kocht Primark aan topjes. Een wit peplum topje, een vlinder topje en een shirt van The Rolling Stones, superblij hiermee!


In Centro zit ook een Hollister. Hier kocht een wit topje en een blauwige trui die heeeel fijn zit <3


Achterkant van het topje, zo schattig!


Ik kocht als eerste twee jeans bij VILA, van Pieces. Een blauwe jegging en een grijze highwaisted broek. Ook kocht ik bij H&M nog een joggingbroek.

Beautystuff! (Beetje wazige foto). Bij LUSH kocht ik een toner, de breath of fresh air. Bij de DM kocht ik een beautyblender ( die ik superfijn vind jeej ), bij Primark een statement ketting en bij KIKO een basic bruine oogschaduw.


Dan iets waar ik superblij mee ben, een bodywarmer van Primark. Ik heb hem nu sinds zaterdag en ik heb hem al heel vaak aangehad, hij zit perfect en ziet er zo stylish uit <3. Ook kocht ik bij primark nog een drinkbeker :)


Deze schoenen kocht ik niet in duitsland, maar ik kocht ze laatst en heb ze nog niet laten zien. Het zijn helemaal zwarte all-stars en ik kocht ze bij Coach. Ik vind ze heel leuk!


Dit was mijn haul, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Veel van de spullen zullen jullie waarschijnlijk nog wel in een review of outfit zien. XOXO