Pagina's

17.5.14

Inner beauty; complimenten


Vandaag wil ik graag iets met jullie delen over inner beauty. Soms denk ik wel eens 'hee, hij/zij ziet er leuk uit!' Of 'wauw, leuk nieuw kapsel!' Of 'goed gedaaaaan'. Maar zeg ik dat hard op? Nee, alleen bij vrienden en familie. Anders komt het raar over, denk ik dan. Maar nu ik erover nadenk.. Ik zou het leuk vinden als een vreemde tegen me zegt 'leuke jas!' of 'jij kunt goed tekenen!'. Echt, je dag fleurt daar een heel stuk van op. Ik las laatst een artikel, dat vertelde dat 70% van de vrouwen die een compliment kregen van een vreemdeling, daar echt een stuk vrolijker van werd. Probeer het eens uit. Je doet een goede daad, iemand anders word er blij van, je krijgt er een 'dankje' en een glimlach voor terug...


Op moederdag gaf ik mijn moeder een ontbijt op bed. Weinig moeite, blije moeder. Mama is dan wel een bekende van mij, haha, maar complimenten geven kan altíjd. Geef je 'ik-doe-iets-goed-heid' een boooooost!


XOXO

Geen opmerkingen: