Pagina's

24.5.14

New bag : misstella.nl

Ik was al een tijdje op zoek naar de perfécte zomertas. Een gekleurde, niet te grote, stylish tas moest het worden. Op de site van Misstella zag ik deze tas, en ik kon er niets aan doen. Ik werd verliefd. Zo. Op het eerste gezicht.


Is het geen schatje? Het is een blauwe, fake leren tas met op de voorkant een fluweel-achtig donkerblauw vak. Hij heeft twee hengsels, een bijgeleverd schouderhengsel en is in mijn ogen perfect, de grootte is ook heel handig!





Aan de onderkant zitten een soort studs, waardoor hij makkelijker blijft staan. Hier zie je ook wat beter dat de voorkant echt een soort fluweel is. Ik ben zó ongelofelijk blij met deze tas <3

Dit is de link van de tas: klik

Volg Misstella ook op twitter! klik




Deze blogpost is in samenwerking met missstella.nl

1 opmerking:

Unknown zei

Hi! Echt een super gave tas! Weet nu weer over welke je het had :)
Liefs!