Pagina's

1.5.14

Nieuwe maand: It's May! + goals

Heyhey! Zoals je op de kalender waarschijnlijk wel gezien hebt... Het is mei! De maand van het lekkere weer, de zingende vogeltjes en verjaardagen ( bij mij dan ) is aangebroken. Ik ben dol op mei! Ook het gevoeld dat we steeds dichter bij de zomervakantie komen... <3


Nieuwe maand; nieuwe goals! Deze maand heb ik een aantal goals..


• Mijn Lay-out beetje veranderen, ik wil heel graag een leuke header.
• Iedere dag een artikel plaatsen ( hopelijk! ) 
• Geeen geld uitgeven. Ik heb genoeg kleren nu!
• Op zoek naar een leuke sport. Ik zit nu alleeen op pianoles, maar ik wil graag weer een leuke actieve sport erbij.
• Vaker foto's maken, voor bijvoorbeeld een Photo Diary.

Het leek me wel leuk om wat hoogtepunten uit vorig jaar mei met jullie te delen! 

- Ik kreeg mijn eerste blogpakketje :) nog steeds trots haha
- Ik ging naar Londen wwaaaah
- In deze maand zit mijn meest bekeken blogpost.

Redenen genoeg om ook uit te kijken naar deze maand!

XOXO


Geen opmerkingen: