Pagina's

24.12.14

Crazy christmas tag!

 Ik zag deze tag langskomen en ik vond hem zo leuk dat ik hem zelf graag wilde doen! Het is de crazy christmas tag, over obviously kerst. Veel plezier met lezen!


Hoe lang van tevoren kom je in de kerst sfeer?

363 dagen vantevoren haha. Nee, maar na Halloween begint het al wel.. Oeps.

Wanneer ben je inkopen gaan doen voor kerst?

Ik heb gister een aantal kadootjes gekocht voor familie. Beetje laat maar het is gelukt! Normaal hoef ik als 'kind' geen kadootjes te kopen, maar dit jaar wilde ik het zelf graag haha.


oehhhhh




Wat is je favoriete kerst traditie?

Gourmetten! We gourmetten altijd met de hele familie. Heel gezellig :)

Wat is je favo kerstfilm?

Ik kan niet kiezen! We kijken altijd ieder jaar precies dezelfde films haha. A christmas carol, the grinch, Santa Claus, en natuuuuuurlijk home alone. 

Stuur je kerst kaarten?

Mijn moeder  haha. Ik zelf stuurde wel altijd kaarten naar vriendinnen enzo maar daar is dit jaar niet van gekomen. 

Heb je altijd een liefde gehad voor kerst?

Jaaaaa, kerst diner en mooie kleren, gezellig met familie gourmetten in mooie kleren die daarna stinken... De hele sfeer die er hangt is geweldig!

Heb je wel eens een witte kerst meegemaakt? 

Ja volgens mij wel haha. Een aantal jaar geleden lag er een dun laagje volgens mij? Heeeel lang geleden is er volgens mij wel eens een echt dik pak sneeuw geweest. Dat zou ik zo raag weer een keer willen! 

 
Waar breng je meestal je feestdagen door? 

We draaien altijd een beetje door, de ene keer hier de andere keer bij andere familie, maar wel altijd samen. Tweede kerstdag zijn we altijd thuis en met oud en nieuw draaien we weer wat door. Ieder jaar ergens anders vuurwerk! Maar ook dit vieren we allemaal samen.

Wat is je favoriete kerstliedje?

Een beetje de typische liedjes die iedere dag op skyradio langs komen haha. Let it snow, last christmas, all i want for christmas, Santa baby, do they know it's christmas, uuhh.... Heeel veel in ieder geval! Oh ook een leuke nieuwe: Santa tell me, van ariana grande.

Hebben jullie een echte of neppe kerstboom?

Een echte! We hadden al jaren geen kerstboom meer gehad maar nu wel weer. Ik was erbij met ophalen, ik heb hem versierd, het geeft echt sfeer die boom. Helemaal nu er kadootjes onder liggen haha. Normaal vierden we sinterklaas mrt kadootjes ipv kerst, maar nu is het kerst!

Wat is je all-time favoriete kerstvoedsel? 

Candy cane, sneeuwman koekjes, van die koekjes met witte bovenkant en sprinkles, uuh...

Even eerlijk: vind je het leuker om cadeaus te krijgen of te geven?

'Even eerlijk' 😂😂. Ik ben eigenlijk meer excited om de cadeaus te geven dan om mijn cadeaus te openen. Ik weet niet, ik wil zo graag de reactie zien haha. Natuurlijk is cadeaus krijgen ook heel leuk, maar de spanning is er wel een beetje af :)

Wat zou echt een droomplaats zijn om kerst te vieren?

Ergens waar sneeuw ligt, en dan in Amerika! Net zoals bij de home alone films haha. Zo'n typisch Amerikaans huis, met een dik pak sneeuw voor de deur... Een grote stad lijkt me ook heel gaaf!

Ben je een goede inpakker of vaan je compleet?

Soms gaat het écht heel goed en ziet het er netjes uit, en soms gaat het helemaal mis ( aka plakband overal, rare deuken en scheuren in het papier ). 

Wat maakt kerstmis vooral speciaal voor jou?

Ik heb het al heel vaak gezegd, maar de sfeer en het samen zijn. Dankbaar zijn voor wat je hebt ( terwijl je je volpropt met kerstkransjes lol ). Maar kerstmis is ook iets speciaals omdat bijna iedereen op de wereld het viert. Eventjes los van alles, gewoon gezelligheid.

Zo. Dat was hem dan! Ik tag jullie aaaaallemaal! 

Geen opmerkingen: