Pagina's

24.12.14

Kerst outfit struggles

Morgen is het eindelijk kerst & misschien heb je wel een leuk kerstdiner? Uit eten, dineren met familie? In ieder geval: een leuke kerstoutfit is daarbij essentieeeeel. Ga je voor iets nieuws, iets uit je kaste, iets casuals, iets super formeels....


Shirtje: Hollister | Tulen rokje: ?

Ik denk dat ik dit aandoe. Of toch gewoon wat makkelijker. Haha ik weet het echt niet! Ik vind het rokje wel super leuk trouwens. 


Los haar? Vast? Vlecht? Updo? Ik denk dat ik gewoon een soort lage knot doe, met een knot bandana ( claire's ). Of toch krullen, ook leuk.

Wat gaan jullie aandoen? Het was gister enorm druk in de stad, iedereen doet waarschijnlijk nog even de laatste aankopen haha. Ik las laatst dat 60% van de vrouwen voor kerst nieuwe kleding koopt lol.

In ieder geval; iedereen een hele fijne kerstavond! Lekker all you need kijken haha. Morgen komt er nog een klein artikeltje online, tweede kerstdag niet maar daarna wel weer!


XOXO



Geen opmerkingen: