Pagina's

24.5.15

Meer bloggen ~ YAY


Hoi!

Je hebt het misschien wel ( of niet ) gemerkt ; ik ben weer meer aan het bloggen! Misschien komt het door het zonnige weer; misschien doordat ik gewoon weer een enorme bult inspiratie heb. Ik weet het niet, maar in ieder geval ben ik weer lekker bezig :D

Wat ik nu doe, is  veel artikelen maken in het weekend en ze dan inplannen voor de week. Ik zal niet iedere dag een blogpost plaatsen, ik denk ongeveer om de dag. Wat vinden jullie daarvan?!


Ik heb echt een beetje de inspiratie terug. De reden waarom ik met bloggen ben begonnen, het gevoel van 'jee, lezeeeers', haha. 


Ik bedenk waar ik over wil schrijven, maak foto's, schrijf het artikel en plan het in. Easy as that. Ik heb wel echt gemerkt dat mijn blogpassie ligt bij persoonlijke artikelen & fashion-gerelateerd. Oh, en binnenkort komen er zekerrrr meer food-posts & recepten aan! Koken is echt een dingetje geworden bij mij, merk ik.


Met meer artikelen hoop ik ook meer lezers te trekken. Ik snap heel goed dat als er maar eens in de zoveel tijd een artikel is, je de blog dan niet gaat volgen. 


Ik heb echt weer zin om mooie foto's te maken en meer artikelen te schrijven! Jullie ook ? :D

xoxo

ps ik ben met een mini secret project bezig. binnenkort meer daarover!




Geen opmerkingen: