Pagina's

26.8.15

Back to school 💜 rugtassen + korting bij Marington

Hiiii!

Ik ben jammer genoeg al weer met school begonnen, en misschien jij ook wel? Vandaag weer een back to school artikel!

Een van de belangrijkste dingen die je nodig hebt voor school is natuurlijk een tas. Of je nou in de brugklas zit, je examenjaar of gaat studeren, je zult het altijd nodig hebben. Zelf vind ik een rugtas toch echt het fijnste dragen, en alles past erin ( vaak, dan ). Persoonlijk ben ik gék op basic rugtassen met een dan weer een ander materiaal/andere kleur handvaten of zakje ofzo. Op Marington vond ik een aantal toffe rugtassen die ik graag met jullie deel.


Deze tassen zijn allemaal van Mi-Pac Ik vind ze heel leuk! Ohja, trouwens, Mi Pac is kwalitatief heel goed!


Mi-Pac Rugzak Python Grey


Deze vind ik ook geweldig! Een witte, PU-leren rugtas. €54,95 


Dit zijn een aantal tassen van Enrico Benetti die ik heel leuk vind. Vooral die rechts bovenin! Er is superveel keus in neutrale kleuren, trouwens. 

Zoals je hebt kunnen zien heeft Marington dus heel veel verschillende back to school rugtassen. Deze tassen zijn van Mi-Pac & Enrico Benetti. Betaalbare merken, dus!
Als je nog een schooltas nodig hebt, of niet, neem dan zeker even een kijkje bij de tassen en check mijn favorieten!

De code voor 10% korting op de hele collectie, dus ook inclusief alle dingen die ik hierboven heb laten zien is BACKTOSCHOOL10



XOXO



Thanks, Marington voor de leuke kortingsactie! #spon

Geen opmerkingen: