Pagina's

21.8.15

W7 Lightly Toasted ♥


Hi allemaal! Al een tijdje ( volgens mij al een paar jaar ) bestaan de W7 paletten. Sinds het begin der tijden van deze palettes wilde ik er al eentje proberen, alleen is het er nooit van gekomen. Tot een paar weken terug! Ik kocht het W7 in he buff Lightly Toasted palet, voor 8,- ( bij de op=op ).



 
How pretty. De kleuren gaan van licht naar donker, met een paar matte kleuren en een paar met glittery stuff. Je kunt er alle kanten mee op, dus. Vooral de rozige & taupe tinten vind ik heel mooi! Ik gebruik dit palet nu een aantal weken en ik ben verliefd op de kleuren! Er zat ook nog een kwastje bij, maar die is óf onzichtbaar op de foto óf kwijt. Ofzo iets.
 
 
 
Ja. Ja, i like it. A lot. De kleuren zijn super mooi, neutraal maar wel op te bouwen. Je kunt alle tinten ook samen combineren tot een geweldige ooglook. Ik ben er echt blij mee! En van de prijs, daar kun je niks over zeggen. Ook de buitenkant van het doosje is mooi en handig. Goed schoon te houden ook, haha.

Heb jij al een van deze palettes geprobeerd?

XOXO

Geen opmerkingen: