Pagina's

16.5.15

Food diary vegan challenge dag #2

Hoi! Dit is alweer mijn tweede en laatste etensdagboek van deze mini challenge. Kijk snel mee naar wat ik gister at! 


Ik begon de dag met een broodje met komkommer en babyspinazie ( in een leuke vorm gesneden haha ) en een cracker met halvajam. Dit is echt een favoriet! 


Als snack at ik ( surprise surprise ) een nectarine. Het proeft áltijd zomers.


Als lunch had ik echt iets geweldigs. Zooo jummy! Een geroosterd broodje met kaneelsuiker en daarnaast een salade van babyspinazie, komkommer, druiven, pijnboompitten en kruiden <3 


Als snack die middag at ik voor de verandering eens een perzik ipv een nectarine, haha. Oh en een glas appelsap! Door de dag heen drink ik trouwens voornamelijk groene thee en appelsap. 


Mijn avondeten was rijst met boontjes in ketjap, lekker maar best pittig haha. Echt m'n mond was on fire

'S avonds at ik nog wat van die zoute pepsels. Daar ben ik echt verslaafd aan! En dat was alweer deze dag qua eten. En dat was ook alweer de hele mini vegan challenge ! Het is me wel goed bevallen. Je moet op heel veel dingen letten en maakt je eigenlijk veel oplettender, je gooit bijvoorbeeld niet zomaar even een plak kaas op brood. Of boter, waar dus ook yoghurt in zit ( wtf? ). Ik ben echt niet veranderd over mijn interesse in veganisme. Ik zou het echt nog graag een keer wat langer uit willen proberen, alleen zijn mijn ouders daar op dit moment nog niet oké mee. Ik vond het iig heel leuk om te doen, en dit is zeker niet het laatste wat jullie over dit onderwerp zullen horen van mij!

XOXO




Geen opmerkingen: