Pagina's

17.5.15

Mijn 4 favo shorts


Hiihhi!

Vandaag deel ik met jullie mijn 4 favoriete shorts. Omdat het bijna zomer is, vond ik dit wel een gepast artikel haha. In de zomer draag ik bijna áltijd korte broeken. Ik heb een paar favorieten en die deel ik vandaag!

LB: H&M, deze heb ik al een paar jaar (2?) en is van de H&M. Wit past overal wel bij en ik vind deze echt heel leuk! 

RB: H&M, dit gebloemde shortje heb ik ook al wel even. Ik kocht hem met een topje in de kleur van de bloemen. Ik vind hem heel vrolijk & schattig! 

LO: PRIMARK, deze heb ik pas een paar weken, maar sinds ik hem heb, heb ik hem al meerdere keren aangehad (yay). Hij is zo leuk <3. Het kant is perfect!

RO: H&M, zoals je ziet zijn bijna al mijn shorts van de H&M hahaha. Ik vind deze short ook echt tof! Hij is zwart, wat echt met alles kan lol, en een beetje hoog. Ook een van mijn favorieten dus!


Ik heb trouwens echt heel veel korte broeken, maar de helft past niet meer. Maar ik wil ze dan gewoon nog niet weg doen! Heb jij veel korte broeken? En wat is je favoriet?

XOXO

Geen opmerkingen: